dinsdag 13 augustus 2013

Jamie Oliver 'family'


Wat een heerlijk weer vandaag in Middelburg. En fijn zonnetje zonder dat het zweet van je rug af drupt als je iets te enthousiast de trap op rent. Zo mag het tot eind oktober blijven.


Vandaag ontving ik de nieuwe Jamie magazine. Het onderwerp van deze editie is 'family'. Gisteravond bladerde ik door m'n fotoboeken. Beneden waren vriendlief en een vriend de elektriciteit aan het aanleggen. Ik was de dozen met foto's aan het 'opruimen'. Daarbij kwam ik bovenstaande foto tegen. Met de paplepel ingegoten! Kinderen betrekken bij het eten is het thema in deze Jamie.
Ik heb het nieuwe nummer gekregen om er over te kunnen bloggen. Ik kan eigenlijk niet wachten om een leuk recept uit te kiezen, maar ik ga toch echt eerst de verjaardag van m'n zusje vieren. Wordt vervolgd!


0 reacties:

Een reactie posten